Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

mandag 5. september 2011

Maneater

Da har jeg endelig fått tak i et bra bodymønster. Bloggeren Heilt Spesiell har vært så snill å tatt seg tid til å lage bodymønstrene sine digitalt for salg til oss som ikke er så flinke til å tegne mønster selv.

Mønsteret måtte selvfølgelig prøves ut med en gang, og jeg er superfornøyd. (Vesla har ikke prøvd den ennå, men den ser veldig riktig ut).
Syveiledningen som fulgte med var lett å følge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar