Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

søndag 18. september 2011

Høstgave til veslas barnehage

I går var jeg alene hjemme og etter at vesla var i seng måtte jeg jo ha noe å gjøre. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på disse vimplene som er så populære. Har lenge tenkt at jeg skulle sy en gave til barnehagen, siden vi er så fornøyde med dem. Så da slo jeg to fluer i en smekk.

Det skal sies at man trenger ikke å være rakettforsker for å sy en slik vimpelrekke, men jaggu tok det tid. I hvert fall når 9 av 10 vimpler skulle ha applikasjoner. Jeg fikk til og med prøvd ut applikasjonssømmen på maskina mi.

Men alt i alt ble jeg ganske fornøyd med resultatet, kunne kanskje hatt noe ensfarget stoff innimellom, men det får bli neste gang.

Mønsteret tegnet jeg i går og stoffet fant jeg i restekurven min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar