Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

fredag 8. april 2011

Vognpose med elefanter

Min kjære niese ønsket seg en ny vognpose med limegrønne elefanter, og da trår jo tante Nina til. Eneste problemet er at jeg har sydd den alt for kort, så jeg må nok sy en til. Denne passer nok supert for noen som er født i år.

Så nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre med den?!? Selge? Beholde til vesla? Gave? Er jo kjipt om den ikke blir brukt.

Mønster: Eget
Stoff o.l. fra S&S.











-

Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Den ble fantastisk! Håper noen har lyst på den:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin den var!!
    Kjempefin applikasjon også!

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha. Måtte ha med en elefant når det var elefanter i stoffet :)

    SvarSlett