Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

mandag 18. april 2011

Søskenbarnkjole vol.II

Da er endelig kjolen til størstejenta i søskenbarnflokken ferdig. Sydd i et annet mønster enn de to minste, men i samme stoff og style.

Mønster: Barn igjen
Stoff: Polarfleece fra S&S




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se snuppene i sine nye kjoler!

    SvarSlett
  2. Ja, de blir sikker søte. Håper de passer ;)

    SvarSlett
  3. Så fin den var :)
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)

    SvarSlett