Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

søndag 1. januar 2012

Pulsvarmere ala ohelene

Før jul fikk jeg sydd noen pulsvarmere som havnet under ymse juletrær, og her er to av dem. Mønsteret er fra bloggeren og "medsykroker" ohelene.
Superenkelt mønster som gir et flott resultat, og her er det jo kun fantasien som setter grenser.


2 kommentarer:

  1. De brune er allerede i bruk, kjekt å ha på mitt kalde kontor :)

    SvarSlett
  2. Godt å høre..de varmer nok godt sånn at du slipper å fryse!

    SvarSlett