Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

søndag 1. januar 2012

Mitt største prosjekt så langt - adventskalender

Da kan jeg endelig begynne å blogge en del av julegavene jeg har sydd, og da må jeg jo nesten begynne med denne kalenderen som min fantastiske niese fikk til jul. Hun er bare 1,5 år så den skulle uansett ikke brukes i år, så da ble det julegave.
Mamma'n hennes sa at hun ønsket seg en adventskalender og etter at jeg hadde forsikret meg om at hun ikke hadde ønsket seg det av noen andre satte jeg i gang, og selv om jeg angret flere ganger underveis ble jeg veldig fornøyd med resultatet, og da er det jo så moro å gi bort. Håper at den blir brukt i maaaange år fremover. 


2 kommentarer:

  1. Herlige kalenderen! Får jo nesten litt dårlig samvittighet hver gang jeg ser den, for jeg hadde sett for meg en enkel utgave i kanskje A3 format. Men den ble utrolig fin, gleder oss til å henge den opp år etter år :)

    SvarSlett
  2. Tull og tøys!! Tenk på hvor lang tid det tar å strikke i forhold til hva det tar å sy f.eks. ei bukse ;)

    SvarSlett