Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

torsdag 9. juni 2011

Selekjole i dongeri

Kjole i str. 86 i mønster og stoff fra S&S.
Kantet med turkis kantebånd.

5 kommentarer:

  1. Så herlig! Og mathcende knapper :) Hvor du har fått tak i knappene?

    SvarSlett
  2. Herlige farger ja...så kult med knallfarger om sommeren. Knappene er selvfølgelig kjøpt på S&S;)

    SvarSlett
  3. Tror jeg må komme meg dit en dag altså! Nå er jeg hos mamma og leter gjennom hennes knapper hver gang jeg trenger noe, og ikke alltid det er like spennende det jeg finner...

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig kjole. Likte fargene kjempe godt, og knappen sto i god stil til resten av kjolen. Fin blogg du har forresten, med masse herlige ting som du har laget

    SvarSlett
  5. Takk for superhyggelige kommentarer Gunn Astrid ;)

    SvarSlett