Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

fredag 28. juni 2013

Et nytt barnehageår er ferdig...

...litt vemodig leverte jeg Frøya for siste gang på verdens beste avdeling, Stjernen i Knausen Barnehage på Nordstrand (og ja, det finnes nok mange "verdens beste avdeling).

En liten takk for et flott år med mange gleder og utfordringer er det minste jeg kan gjøre. En vimpelrekke med avdelingens navn ble til. Og side den andre avdelingen er like ved, og Frøya har blitt så glad i dem også måtte jo de få en matchende.

Tusen takk til Maria, Lene, Nadia og Emma!

God sommer!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar