Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

søndag 15. mai 2011

Denne MÅ jeg skaffe meg!!

Har så lyst på denne boken...så tror nok jeg må ta meg en tur til nærmeste bokhandel å se om den har kommet i butikkene.


Beskrivelse:
Bli inspirert av Norges flinkeste hobbybloggere!

I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere. Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken, har du alt du trenger for å sette i gang!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar