Om meg

Jeg er ei trønderjente som har forvillet meg til Østlandet, nærmere bestemt Oslo. Her bor jeg sammen med min fantastiske mann, min helskjønne datter på to år, vår hund Bono og kattene Sharil og Solana. Jeg har den siste tiden fått dilla på sying, og kommer til å bruke bloggen til å vise frem mine produkter og komme med tips og triks som jeg finner på nett, blir fortalt og erfarer selv.

mandag 25. april 2011

Mønster og tutorial på body med overlappende hals - str.74

Her kommer mønster og tutorial på body med overlappende hals i str. 74. Dette er min første tutorial, så den kan nok hende at alt ikke er like selvforklarende. Så det er bare å spørre om det er noe du lurer på.

Mønsteret er tegnet av en body som jeg likte passformen på veldig godt.

Mønsteret finner du her, og her ligger bildeforklaringen.

Lykke til!!
Supert om du linker til bloggen min om du bruker mønsteret.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar